KORE DİZİLERİNDEN HABERLER ! -Inspiring Generation dizisi için Çin'de bulunan Kim Hyun Joong, sert bir karakteri canlandırıyor. Uzun bir aradan sonra seyircilerle buluşan aktörün dizisi, büyük beğeni topladı. - You Came From Stars dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile dikaktleri üzerine topladı. -5urprise, diğer gruplardan farklı olarak şarkıları ile değil After School Bokbulbok dizisi ile çıkış yaptı.

Bir uzaylı vakası, You Came From Stars

Son zamanların en ama en çılgın dizisiyle birlikteyiz. Ne desem ki, senariste helal olsun :D Bakın diziyi anlatayım da bakalım bana hak verecek misiniz? 




Şöyle bir düşünün; 1600 lü yıllarda dünyayı incelemek için uzaylılar geliyor, fakat bizim başrol de ki uzaylımız bir kızın hayatını kurtarırken uzay gemisini kaçırıyor. Bir daha ki gelişlerine kadar beklemek zorunda kalıyor, geliş dediysem yani bir kuyruklu yıldız adıyla filan geliyorlar... Bu arada uzaylıların bazı özel güçleri var, normal insanlardan çok daha iyi görme ve duyma yeteneklerine sahipler, veya da bir şeyleri hareket ettirip bir yerden başka bir yere zihin yoluyla gidebiliyorlar.


Neyse efendim, bizim uzaylı dünyada sıkışıp kalıyor. Madem dünyadayım artık insanlara yardım edeyim, düşüncesini takınıyor önce, ama bakıyor ki insanlar her varlıktan çok daha düşük, kime yardım ettiyse pişman oluyor. Böyle böyle 400 yılı geçkin yaşayınca artık insanlara yardım etmemeyi ve insanların hayatlarına asla müdahale olmamayı ilke ediniyor. Bu arada benden bir not, sizlerde izlerken bazen ahh ahh şu insanoğlu, diyeceksiniz. Derkennn ne olsun, bu ilk geldiği zamanlarda uğruna dünyada kaldığı kızın aynısını görüyor.(günümüzden 12 yıl önce)


                                    * 400 yıl önce ki kızı yeniden görüyor ve hayatını kurtarıyor.*


2014 yılında ise dünyaya bir kuyruklu yıldızın yaklaşmasına 3 ay kala Kore'nin en ünlü bayan oyuncusu bizim uzaylının yan dairesine taşınıyor ve dizi burada başlıyor :D Bazen izleyeni duygu süreklenmesine itse de, genel olarak komedinin dik alası olarak ilerliyor. Diziyi izlerken Off, böyle olmasa ne olcaktı sanki... Neden benim istediğim gibi bitmedi ha nedenn? derken, diğer bölüm size neden öyle değilde böyle bittiğini açıklayacak :D






Bir de ost koyalım, sonra koymadı olmasın :D 


Henüz final yapmamış birisi olarak şunu söylüyorum ki; bu kadar satırlar yazdım ama nasıl biteceğini ben de bilmiyorum... dizi baştan sona farklıydı. Olur da, final sıradan biterse senariste yazıklar olsunnn diyorum :D Final yaptıktan sonra da değiştirmeyeceğim bu yazımı vallahi. 



Böyle komik, aşk ve sıra dışı dizilerle görüşmek dileğiyle... Kendinize iyi bakın e dostlar, sayfaya da azıcık baksanız yeter :D


*HAYVANLARIN YAŞAM ALANINA ÖZGÜRLÜK !*



4 yorum:

  1. muhtesem aciklamissin gercekten harika bir dizi.Acaba bir bölümümü kaldi Finale ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an finali oldu, 21 bölümcük bir dizi :( keşke biraz daha uzun olsaydı

      Sil
  2. bugün ikinci güzel yorumu okudum bu dizi için. tamam tamam izliycem :D

    YanıtlaSil
  3. Teton Studio: Teton Studio: Teton Studio: Teton Studio: Teton Studio
    Teton smith titanium Studio. Teton Studio. Teton titanium iv chloride Studio Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton titanium jewelry Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton everquest titanium Studio. titanium 170 welder Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio. Teton Studio.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...