KORE DİZİLERİNDEN HABERLER ! -Inspiring Generation dizisi için Çin'de bulunan Kim Hyun Joong, sert bir karakteri canlandırıyor. Uzun bir aradan sonra seyircilerle buluşan aktörün dizisi, büyük beğeni topladı. - You Came From Stars dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile dikaktleri üzerine topladı. -5urprise, diğer gruplardan farklı olarak şarkıları ile değil After School Bokbulbok dizisi ile çıkış yaptı.

Merakla Beklenen Diziler

Yazılacak o kadar dizi var ki... hadi ilk olarak Lee Min Ho'nun sürpriz dizisi Faith ile başlayalım :D Aslında Lee Min Ho'nun fanları City Hunter dizisinin 2. sezonunda rol almasını istemişlerdi ama Lee Min Ho yeni bir diziye başlamak istediğini söylediği için Faith'in başrol oyuncusu olarak rol aldı, bence çok da iyi olmuş ne derler bilirsiniz işi zirvede bırakmak lazım. Faith dizisine de kral muhafızını canladıracak olması tüm fanları heycanlandırıyor,kılıç sahnelerine yer verildiğini biliyoruz... zaten Lee Min Ho'ya da yakışır...  

                                                                Faith 

Bu yaz izlenilecek o kadar dizi var ki izlerken kafayı yiycez sanırım :P Bu dizinin konusunda da olduğu gibi 2012 nin en gözde dizilerinin konusu geçmişten günümüze gelmekti. Belki de geçmişten gelen birisinin geleceğe ayak uydurmaya çalışması ve çektiği zorluklar biz seyircilerin hoşuna gidiyor.Neyse konuyu başka yerlere çekmeyeyim de bu diziden bahsedelim.Lee Min Ho diziyi çekerken sadece rol yeteneğini değil, sabrını da sınıyor gibi görünüyor.Dizide ki uzun saçlarını yaptırmak için 5 saat hareketsiz bir biçimde duruyor...Ne diyelim Allah sabır versin, şahsen ben 5 dakika bile durduğum yerde duramıyorum,ama eminim ki bu kadar hazırlık ve emekler diziye de yansıyacak ve diziyi izleyen herkesi etkileyecek.          

                                                                              Faith
                    
Dizi hakkında bilgi verildikten sonra ilk yayınlanan fotoğraf 11466 yorum alarak tüm dikkatlerini üzerine çekti,bir fotoğraf bu kadar yorum aldıysa diğer fotoğraflardan hiç bahsetmiyorum bile.Ne diyelim artık diziyi merakla bekliyoruz umarım umduğumuzdan daha iyi bir dizi olur da Lee Min Ho bizleri şaşırtmaz.Dizinin ilk kamera arkası görüntüleri yayınlandı,merak edenler buyursun... http://www.youtube.com/watch?v=MUrLRCMWzGk&feature=player_embedded Sadece bu videoyu izleyince bile insan heyecanlanıyor, diziyi izlerken kalp krizi geçirmesek iyidir :D

                                                    To The Beautiful You 

Aslında Japonya tarafından çekilen bir dizinin Kore versiyonu olacak gibi görünüyor.  Dizinin özeti kısaca şöyle (kısa dediğime bakmayın bayaa uzatıyorum) Dizide erkek kılığına girmiş bir kız buluyor, bu kızımız yaklaşım 2 yıl kadar önce ara sokakta saldırıya uğruyor ve o esnada, uzun atlama da çok iyi olan erkek başrol oyuncumuz antremandan çıkmış ordan geçiyordur.Kızımızın saldırıya uğradığını görünce hemen olaya müdahale ediyor ve kızı kurtarıyor ama serseriler ,kahramanımızı bacağından bıçaklıyor.Bu olay üzerine kahramanımız uzun atlamayı bırakıyor,bir daha da atlamıyor dikkatini derslere veriyor ama uzun atlama da yarışırken gibi hiçbir zaman gülmüyor... bu olaydan kendini sorumlu hisseden kızımız onu uzun atlamaya bağlamak için kahramanımızın okuduğu erkek yurduna giriyor...

                                                     To The Beautiful You 

Bi erkek yurdunda tek başına bir kız ve kız olduğunu herkesten gizlemeye çalışıyor, gerisini siz düşünün yani... Dizide ünlü isimler yer alıyor, Shinee grubundan Choi Min Ho kahramanımızı canlandırıyor, f(x) grubundan Sulli ise erkek grubuna giren kızımızı canlandırıyor.Dizi başlamadan önce yapılan hazırlıklardan biri de Sulli'nin saçlarını kesmesiydi...Sulli,dizi için saçlarını 60 cm keserken gözyaşlarına hakim olamadı..

     To The Beautiful You                 

Şuan beklenen dizilerden biri olan to the beautiful you nun 15 saniyelik fragmanını izlemek isteyenler buyursun :) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H6J0rp0tTl4 Dizi başlamadan önce, Japonca versiyonunu izlemek isteyenler varsa dizinin adını da söyleyeyim 'Hana Zakari No Kimitachi E'...Bu dizi için biraz gevezelik yaptım sanırım,diğer diziye geçiş yapayım :D

                                              Arang And The Magistrate

Ayyy ayyy bu kız da ,oynadığı dizilerde bi türlü doğru düzgün insan olamadı arkadaş ya... önceki dizisinde Gumiho idi, şimdi de hayalet oluyo.Dizinin konusunu yazayım da sizde bana hak verin...Dizinin çekildiği zaman Chosun hanedanlığı, hikayede namı değer Gumiho'nun bu dizide ki adı Arang. Dizide haksız yere öldürülüyor ve bir yargıç bu cinayeti çözmeye çalışıyor.Ama bu yargıcın bir özelliği var, yakışıklı yargıcımız hayaletleri görebiliyor.Arang ,bu cinayeti çözmesi için yargıçtan yardım istiyor.Devamını da sizin hayal gücünüze bırakıyorum...

                                                 Arang And The Magistrate   

Bu dizi de merakla beklenen dizilerden birisi, bu ne yazmış arkadaş ne kadar iyi oyuncu varsa hepsi dizi yaptı.. insan azcık da bizi düşünür de "Bunlar izlemek için bi tercih yapmak zorunda kalmasınlar sırasıyla dizilerimizi çekelim"  demez mi arkadaş ya... Ama nerde tek dertleri iyi dizi çekmek şimdi gel de gece gündüz uyumadan dizi izleme. Ama neyse ki tatil de izleyebiliyoruz. Son dizimize geçelim bare :D

                                                          City Conquest

Bu diziyi en başlarda yazmak isterdim ama malesef dizinin adı dışında hiçbir bilgim yok desem yeridir...insan birkaç  bilgi paylaşır dimi yani ama nerdee... elimizde kamera arkasından zar zor çekilen 2 fotoğraf ve konusu hakkında birkaç bilgi var sadece,konusu da şöyle; Dizide Kim Hyun Joong, kendisini ve annesini terk eden babasına karşı kin besleyen başrol Baek Mir'i canlandıracak. Baek Mir... ebeveynleri olmadan büyüyen, her türlü zorluğu yaşayan ve aynı zamanda da güçlü birisi. Fakat konu aşk olunca son derece zayıf birisi haline geliyor :)

                                                       City Conquest

Doğrusunu söylemek gerekirse Kim Hyun Joong'u dizilerde görmeyeli bayaa oldu ve artık özlemeye başladık öyle değil mi yani, en son dizisi Playful Kiss çok sevilmişti umarım City Conquest dizisi de başarılı bir yapıt olur :) Yaz aylarına damga vurmasını beklediğim diziler işte bunlar, eminim ki hepsi bomba gibi gelecek ve hangisini izleyeceğimizi şaşırıcaz... neyse yine çenem düştü hadi kendinize iyi bakı verin :)



                                                                 
                                                                           
                                                                ...İYİ EĞLENCELER :)
                        

3 yorum:

  1. lutfen bu dizileri turkce cevirin nolurrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. City Conquest dışında ki tüm diziler çevrildi, araştırırsan kolaylıkla bulabilirsin :) City Conquest yayınlanmıyacak malesef ....

      Sil
  2. Oppa lee min tüm dizilerini izledim umarım kore şiler bir sürü dizi film çeker♥ ♥♡

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfa Balıklarımızı Buyurun Besleyin ^_^