KORE DİZİLERİNDEN HABERLER ! -Inspiring Generation dizisi için Çin'de bulunan Kim Hyun Joong, sert bir karakteri canlandırıyor. Uzun bir aradan sonra seyircilerle buluşan aktörün dizisi, büyük beğeni topladı. - You Came From Stars dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile dikaktleri üzerine topladı. -5urprise, diğer gruplardan farklı olarak şarkıları ile değil After School Bokbulbok dizisi ile çıkış yaptı.

Kader mi Lanet mi? Bride of the Century

Evet... ilk olarak merhaba :) Bu yazıya başlamadan önce yüzüne ufak bir tebessüm koymanı ve içinde oluşan mutlulukla diziyi gözünde canlandırmanı istiyorum. Baktın dizi hoşuna gitti aç izle yoksa diğer diziye geç derim açıkçası ^.^ Başlayalım bakalım , gerisi gelir .dd


 

 Kore'nin orta halli bir kasabasında yaşayan genç bir kızımız var, bir gün sahildeyken bir kızın denize düştüğünü görüyor ve kızın hayatını kurtarıyor. Buraya kadar normal bir macera dizi gibi değil mi? aslında değil... denize düşen kız teşekkür anlamında bir bilezik hediye ediyor. Ona şans ve aşk getireceğini söylüyor, kızımız da bilekliği takıyor. Neyse efendim, sonra kızımız çalıştığı lokantanın siparişlerini bir inşaata götürüyor ve o esnada birinin hayatını kurtarıyor. Genç adam çok şaşırıyor çünkü bu kız kendi kardeşinin birebir aynısı resmen.


    Geldik zor olan kısıma, şimdi bu inşaatta hayatı kurtulan gencin, kız kardeşi Kore'nin en yakışıklı en zenginiyle evlenecek iş icabı. Fakat zengin beyimizin sürekli hakaretleri üzerine evini terk ediyor. Abi olan genç gidiyor bizim (hayatını kurtaran) kızla konuşuyor böyle böyle kardeşimin yerine geçersen sana çok para veririm, diyor. Kızında büyükannesi ameliyat olması gerektiği için kabul ediyor. Vee... zengin kızın yerine o geçiyor bir süreliğine rol yapmak için. 



   Dizi biraz karışık, bir de şöyle bir örnek veriyim. Ali çok şımarık bir çocuktur. Ayşe ile sadece iş çıkarları için evlenecekken Ayşe kaçar. Ayşe'nin abisi de ona çok benzeyen Elif'i onun yerine koyar. 

Evet bu örnek iyi oldu buradan gidelim. Peki her şey güzel Ayşe geldiğinde her şey düzelecek... fakat ya o gelmeden Ali Elif'e aşık olursa?


16 bölümden oluşan bu dizimiz için  sizlere samimi olucam, evet güzel dizi fakat benim için 2 eksiği var. İzlerken sizlerde fark edeceksiniz büyük ihtimalle. İlk olarak Lee Hong Ki'ye bu soğuk rolü hiç yakıştıramadım. Malum hepimizin gözünde tatlı çocuk gibidir.. Bir diğer eksik bulduğum nokta ise, dizinin ilk bölümünü sıkıntıdan kapatabilirsiniz cidden sıkıcı ve bazı bölümler diziyi yarıda bırakmanıza neden olabilir.Dizi genel olarak güzel ama izleyin derim yani :D 

*Buraya ekleyemedim , kusura bakmayın bu linkten dizinin şarkısını dinlemenizi kesinlikle öneririm .d sırf bu müzik için bile izlenebilir :D
 http://www.youtube.com/watch?v=ODNbCLKdFo0




Çok da kopya vermek istemiyorum, izleyin canım :D her gün bir bölüm izleseniz bile hemencecik biter .d Bu yazı da bitiverdi, kendinize çokk çokk iyi bakın :D 



İYİ EĞLENCELER :)              


Bir uzaylı vakası, You Came From Stars

Son zamanların en ama en çılgın dizisiyle birlikteyiz. Ne desem ki, senariste helal olsun :D Bakın diziyi anlatayım da bakalım bana hak verecek misiniz? 




Şöyle bir düşünün; 1600 lü yıllarda dünyayı incelemek için uzaylılar geliyor, fakat bizim başrol de ki uzaylımız bir kızın hayatını kurtarırken uzay gemisini kaçırıyor. Bir daha ki gelişlerine kadar beklemek zorunda kalıyor, geliş dediysem yani bir kuyruklu yıldız adıyla filan geliyorlar... Bu arada uzaylıların bazı özel güçleri var, normal insanlardan çok daha iyi görme ve duyma yeteneklerine sahipler, veya da bir şeyleri hareket ettirip bir yerden başka bir yere zihin yoluyla gidebiliyorlar.


Neyse efendim, bizim uzaylı dünyada sıkışıp kalıyor. Madem dünyadayım artık insanlara yardım edeyim, düşüncesini takınıyor önce, ama bakıyor ki insanlar her varlıktan çok daha düşük, kime yardım ettiyse pişman oluyor. Böyle böyle 400 yılı geçkin yaşayınca artık insanlara yardım etmemeyi ve insanların hayatlarına asla müdahale olmamayı ilke ediniyor. Bu arada benden bir not, sizlerde izlerken bazen ahh ahh şu insanoğlu, diyeceksiniz. Derkennn ne olsun, bu ilk geldiği zamanlarda uğruna dünyada kaldığı kızın aynısını görüyor.(günümüzden 12 yıl önce)


                                    * 400 yıl önce ki kızı yeniden görüyor ve hayatını kurtarıyor.*


2014 yılında ise dünyaya bir kuyruklu yıldızın yaklaşmasına 3 ay kala Kore'nin en ünlü bayan oyuncusu bizim uzaylının yan dairesine taşınıyor ve dizi burada başlıyor :D Bazen izleyeni duygu süreklenmesine itse de, genel olarak komedinin dik alası olarak ilerliyor. Diziyi izlerken Off, böyle olmasa ne olcaktı sanki... Neden benim istediğim gibi bitmedi ha nedenn? derken, diğer bölüm size neden öyle değilde böyle bittiğini açıklayacak :D






Bir de ost koyalım, sonra koymadı olmasın :D 


Henüz final yapmamış birisi olarak şunu söylüyorum ki; bu kadar satırlar yazdım ama nasıl biteceğini ben de bilmiyorum... dizi baştan sona farklıydı. Olur da, final sıradan biterse senariste yazıklar olsunnn diyorum :D Final yaptıktan sonra da değiştirmeyeceğim bu yazımı vallahi. 



Böyle komik, aşk ve sıra dışı dizilerle görüşmek dileğiyle... Kendinize iyi bakın e dostlar, sayfaya da azıcık baksanız yeter :D


*HAYVANLARIN YAŞAM ALANINA ÖZGÜRLÜK !*



Kim Hyun Joong 'Generation of Youth' dizisiyle~


 Aslında Kim Hyun Joong'dan; City Conquest dizisi beklenirken kanalla ilgili oluşan sorunlardan sonra yurt dışına da satılmaya çalışıldı daha sonra tamamiyle iptal edildi. Şunu da söylemek isterim ki City Conquest in fragmanı yayınlandıktan bir buçuk yıl sonra yayınlanacağı haberiyle fanlar hayattan soğudu, yayınlanmayağı hayaliyle de hayalleri yıkıldı. (malesef)
     

                                    


Önce ki dizisi City Conquest'e dönmeyi gerçekten çok istemesine rağmen talihsizliklere karşın istifa etmek zorunda kaldı , buna çok üzülmüştüm. Şimdiye kadar oynadığı tüm karakterleri içinde en çok Baek Mir karakterini kendisiyle uydurduğunu söylemişti neyse geçti gitti yolumuza bakalım gene :)


     


 ~Son 3 yıldır K-Drama dan uzak kalan idolümüz kendisini daha çok konserlere,mini albümlere kaptırmıştı .d kötü de yapmadıydı ama...



 
 

 Neysee... gelelim asıl konumuza Generation of Youth'a age of feelling çizgi romanının düzenlemesi olarak karşımıza çıkıyor.Kim Jeung Tae rolü ile karşımıza çıkacak idolümüz.Konusu dram/romantik tarzının yanında  Drama 1930 yılında Çin, Şangay’da geçmektedir .Sevgi, dostluk ve gençlerin vatanseverliği gibi konuları işleyecek ayrıca çirkin ve beceriksiz olmasına rağmen ülkesini ve ailesini koşulsuz seven, Şangay sokaklarının en iyi savaşçısı anlatılacaktır. (Renkli bölümler Yeppudaa.com dan alıntıdır.) Yayın tarihi 2013 Kasım olarak duyuruldu umarım geciktirmezler, beklentilerimizi büyük tutuyoruz... (yönetmen bey haberin ola) 24 bölümden oluşacak dizinin çekimleri 24 Ağustos da Çin de başladı. 


NOT; Dizide sadece Kim Hyun Joong oynamayacak tabii ki .d Lim Soo Hyang (Irıs 2 de rol almıştı) ve Kim Soo Eun (Boys Over Flowers da rol almıştı) eşlik edecek.

                             


NOT 2; Belki biraz şaşırıcaksınız ama Kim Hyun Joong'un rolü aslında ilk olarak Lee Jun Ki'ye önerilmiş, fakat bu teklif edildiği zaman two weeks ve birkaç film/dizi de daha oynadığı için reddetti. 




                                                   İYİ EĞLENCELER :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfa Balıklarımızı Buyurun Besleyin ^_^