KORE DİZİLERİNDEN HABERLER ! -Inspiring Generation dizisi için Çin'de bulunan Kim Hyun Joong, sert bir karakteri canlandırıyor. Uzun bir aradan sonra seyircilerle buluşan aktörün dizisi, büyük beğeni topladı. - You Came From Stars dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile dikaktleri üzerine topladı. -5urprise, diğer gruplardan farklı olarak şarkıları ile değil After School Bokbulbok dizisi ile çıkış yaptı.

Hoşgeldiniz :)


 Kore Dizileri sayfamızın blog versiyonu  da hayırlısıyla açıldı :) 
Sayfamızla ilgilenen, ilgilenmeyen herkese canı gönülden hoşgeldiniz demek istiyorum. Sayfamızın aileden öte bir sayfa olduğunu da belirtmek istiyorum. Sayfamızda yayın yaptığımız sürece Kore Dizileri hakkında bilmeniz gereken, hatta bilmemeniz gereken konular hakkında bile bilgi sahibi olacaksınız...
Sayfaya yazacağım yazılar öncelikle dizi izlemek isteyenlere fikir verecek bu yüzden, dizi izlemeden önce sayfamıza bi göz atmanızı tavsiye ederim şahsen ,burdan yorum yapamayanlar facebook adresinden de yorum yapabilirler  :D Umarım sayfaya girdiğinize pişman olmazsınız, neyse ben yine çok konuştum siz şöyle bi bakının umarım sıkılmazsınız :)

   
        İEĞLENCELER :)     

                        
Sayfamızın Facebook adresi: https://www.facebook.com/pages/Kore-Dizileri/110773392367712


Sayfamız için hazırladığım 2 videoyu gururla sizlere sunuyorum umarım sizlerde beğenirsiniz :)
İlk videomuz Shinee grubu tarafından ve Kore Dizilerinin yapım şirketleri tarafından etiketlenmiştir :)




İlk videomuza sığmayan dizilere haksızlık olmasın diye 2. bir video daha hazırladım umarım fena olmamıştır :)



   Bu blogda tüm Kore Dizileri hakkında ki düşüncelerimi yazıcam, düşüncelerime değer veren takipçilerim yorumlarımı buradan okuyabilirler.
   İlk yayınlarımız umarım fena olmamıştır , diğer paylaşımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın...:)



                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...