KORE DİZİLERİNDEN HABERLER ! -Inspiring Generation dizisi için Çin'de bulunan Kim Hyun Joong, sert bir karakteri canlandırıyor. Uzun bir aradan sonra seyircilerle buluşan aktörün dizisi, büyük beğeni topladı. - You Came From Stars dizisi oyuncu kadrosu ve konusu ile dikaktleri üzerine topladı. -5urprise, diğer gruplardan farklı olarak şarkıları ile değil After School Bokbulbok dizisi ile çıkış yaptı.

Kader mi Lanet mi? Bride of the Century

Evet... ilk olarak merhaba :) Bu yazıya başlamadan önce yüzüne ufak bir tebessüm koymanı ve içinde oluşan mutlulukla diziyi gözünde canlandırmanı istiyorum. Baktın dizi hoşuna gitti aç izle yoksa diğer diziye geç derim açıkçası ^.^ Başlayalım bakalım , gerisi gelir .dd


 

 Kore'nin orta halli bir kasabasında yaşayan genç bir kızımız var, bir gün sahildeyken bir kızın denize düştüğünü görüyor ve kızın hayatını kurtarıyor. Buraya kadar normal bir macera dizi gibi değil mi? aslında değil... denize düşen kız teşekkür anlamında bir bilezik hediye ediyor. Ona şans ve aşk getireceğini söylüyor, kızımız da bilekliği takıyor. Neyse efendim, sonra kızımız çalıştığı lokantanın siparişlerini bir inşaata götürüyor ve o esnada birinin hayatını kurtarıyor. Genç adam çok şaşırıyor çünkü bu kız kendi kardeşinin birebir aynısı resmen.


    Geldik zor olan kısıma, şimdi bu inşaatta hayatı kurtulan gencin, kız kardeşi Kore'nin en yakışıklı en zenginiyle evlenecek iş icabı. Fakat zengin beyimizin sürekli hakaretleri üzerine evini terk ediyor. Abi olan genç gidiyor bizim (hayatını kurtaran) kızla konuşuyor böyle böyle kardeşimin yerine geçersen sana çok para veririm, diyor. Kızında büyükannesi ameliyat olması gerektiği için kabul ediyor. Vee... zengin kızın yerine o geçiyor bir süreliğine rol yapmak için. 



   Dizi biraz karışık, bir de şöyle bir örnek veriyim. Ali çok şımarık bir çocuktur. Ayşe ile sadece iş çıkarları için evlenecekken Ayşe kaçar. Ayşe'nin abisi de ona çok benzeyen Elif'i onun yerine koyar. 

Evet bu örnek iyi oldu buradan gidelim. Peki her şey güzel Ayşe geldiğinde her şey düzelecek... fakat ya o gelmeden Ali Elif'e aşık olursa?


16 bölümden oluşan bu dizimiz için  sizlere samimi olucam, evet güzel dizi fakat benim için 2 eksiği var. İzlerken sizlerde fark edeceksiniz büyük ihtimalle. İlk olarak Lee Hong Ki'ye bu soğuk rolü hiç yakıştıramadım. Malum hepimizin gözünde tatlı çocuk gibidir.. Bir diğer eksik bulduğum nokta ise, dizinin ilk bölümünü sıkıntıdan kapatabilirsiniz cidden sıkıcı ve bazı bölümler diziyi yarıda bırakmanıza neden olabilir.Dizi genel olarak güzel ama izleyin derim yani :D 

*Buraya ekleyemedim , kusura bakmayın bu linkten dizinin şarkısını dinlemenizi kesinlikle öneririm .d sırf bu müzik için bile izlenebilir :D
 http://www.youtube.com/watch?v=ODNbCLKdFo0




Çok da kopya vermek istemiyorum, izleyin canım :D her gün bir bölüm izleseniz bile hemencecik biter .d Bu yazı da bitiverdi, kendinize çokk çokk iyi bakın :D 



İYİ EĞLENCELER :)              


2 yorum:

  1. Benim ilk dizim bu yeni basladim kore dizisi izlemeyee :)) gercekten cok begendim cok guzel yazmissin. ^^ playful kiss ve coffee prince i izliyim dedim cok etkilendim acaba cok etkimicek fazla romantik ve dramatik olmayan bir dizi onerir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^.^ öncelikle beğendiğine çok sevindim... dizi olarak my girlfriend is a gumiho, the master's sun, a gentlman's dignity dizilerini öneririm :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...